woensdag 28 mei 2014

Afval


Patrick Ceelie

Galjoen 31

1113GR Diemen

Nederland


Weesp, 28 Mei


Willem C. van Unnikgebouw

Heidelberglaan 2

3584 CS Utrecht


t.a.v. J. Cramer.


Geachte mevrouw Cramer,


Mijn naam is Patrick Ceelie, ik ben 15 jaar oud, wonende in Diemen. Ik volg het vierde jaar VWO op het Vechtstede College ter Weesp.


Ik heb uw recensie over het scheiden van afval gelezen. Ik ben het met u eens dat er meer gescheiden moet worden. Als stimulering voor het scheiden kan je een soort subsidie invoeren. Dit betekent dat als je je afval scheid, je een vergoeding krijgt dat de mensen stimuleert om afval te scheiden. Er zijn ook andere manieren om het scheidproces te stimuleren, maar hoofdzakelijk gaat het erom, dat mensen aangespoord worden om afval te scheiden.


Daarnaast moet je ook realistisch blijven. Ik bedoel: mensen zullen geen etiketten van een plastic fles halen om die te scheiden. Door het gescheiden afval, kan er beter gerecycled worden. Hoe te recyclen, heb ik geen verstand van, maar als wij onze afval scheiden en de recyclefabrieken ons gescheiden afval ontvangen, dan kunnen zij hun werk doen om op een duurzame manier optimaal te scheiden.


Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben over mijn mening, en dat u open staat om mijn mening te begrijpen en te respecteren.


Met vriendelijke groeten,

Patrick Ceelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten